Zeka Sorusu

288
2446
matematiksel zeka sorusu

ZEKA SORUSU

 

Bu haftaki sorumuz şu şekilde

”DÜNYADA SİZCE ÖLÜLER Mİ ÇOK DİRİLER Mİ??”

Lütfen nedeniyle birlikte yazalım…

 

288 Yorumlar

  1. Hocam bence Tabiki ölüler çünkü dünya var olalı ölen kişi sayısı daha çoktur ölülerle dirileri karşılaştırsak bir avuç kadar diriler falan vardır

  2. Kızlar bilmem hatırlarmısınız türkçe kitabında Canım Kitap adlı metinde de bu geçiyor doğanlardan çok ölenler vardır.

  3. Ölülerin sayısı dirilerden daha fazladır.Bunun sebebi ise dunya tarihinin cok eskiye dayanması ve şu anda yaşayanlarında çoğunun ölü gibi yaşaması…

  4. Hocam mesela ilk çağda , orta çağda ve yeni çağda yaşayan insanlardan eser yok ve okadar uzun sürmüştürki bu çağlar yani şu anki yaşayan diriler ölülerin tırnağı olamaz .😊☺😊☺😊☺😊☺😊

  5. hocam derslerden dolayı yanınıza gelemiyoruz..BU YÜZDEN NOTLARIMI SİZE BURDAN SÖYLİYİM..
    SAĞLIK BİLGİSİ:100
    TEMEL DİNİ BİLGİLER:92
    TÜRK DİLİ EDEBİYATI:87
    FİZİK:89
    MATEMATİK:96(❤❤❤❤😍)(PERFORMANS ÖDEVİ:100)
    KİMYA:96
    COĞRAFYA:70
    ARAPÇA:95
    TARİH:76
    BİYOLOJİ:70
    İNGİLİZCE:82
    BEDEN:70
    HOCAM SİZE SÖZ VERDİĞİM GİBİ :):):)):):)HEPSİNDEN YÜKSEK ALDIM……

  6. Hocam oluler cunku bunca zamandır insanlar oluyor nesil arttıkça ölü satışıda artıyor haberlerde bile her gün şehit haberleri çıkıyor ayrıca kıyamet günü herkes ölecek buda onun kanıtıdır sadece biri

  7. Yapılan araştırmalara göre; şu ana kadar yaşamış insan sayısı 105 milyar olarak kabul ediliyormuş ortalama olarak ama şu an da yaşayan insan sayısına bakarsak sayının ortalama 7 milyar olduğunu göreceksin.Yani ölü sayısı 15 kat daha fazla yaklaşık olarak😊😊😊

  8. Yapılan araştırmalara göre; şu ana kadar yaşamış insan sayısı 105 milyar olarak kabul ediliyorediliyormuş ortalama olarak ama şu an da yaşayan insan sayısına bakarsak sayının ortalama 7 milyar olduğunu göreceksin.Yani ölü sayısı 15 kat daha fazla yaklaşık olarak.😊😊

  9. Yapılan araştırmalara göre; şu ana kadar yaşamış insan sayısı 105 milyar olarak kabul ediliyor ortalama olarak ama şu an da yaşayan insan sayısına bakarsak sayının ortalama 7 milyar olduğunu göreceksin.Yani ölü sayısı 15 kat daha fazla yaklaşık olarak.y anı ölüler😃😃

  10. Ya bence ölüler yüsra ya katılıyorum ama kıyamet günü gelmeye ne kadar hep eşit dengededir ama büyük ihtimal ölüler😂😁

  11. EŞİTLER çünkü: tamam her zaman hergun insan ölüyor, öldüğü kadarda doğuyor .Doguyor, buyuyor , yine doguruyor ve ölüyor. Ve bu böyle devam ederken esit oluyorlar.

  12. ESİTLER çünkü : tamam hergün insanlar ölüyor, oldugu kadarda doğuyor. Mesela doğuyor,büyüyor, doguruyor ve oluyor. Bu boyle devam eder. (eşitler )

  13. Anlamadan hemen herşeye atlama ve ben o niyetle yapsaydım o senden önce cevap verirdi ama o niyetle yazmadığımı ANLAMIŞ (damla NUR bircan)

    • Ya Olimpiyatlarda, televizyonlarda ,okullarda hani futbol izlerken ,futbol oynanan yerlerde bi karşılaştır Elif. 😉😉😉

  14. Kıfayet biraz düşün bak ,benimle neden ve nasıl kelime kelimesine aynı yazıyor (demekki benmisim)

    ( N O K T A )😂😂😂😂😂

  15. hocam cevap belli tabiki ölüler ölüm 1 saniyede olan bir iş yalnız doğmak ise tam 9 ayda olan bir iş. şimdiye kadar kaç kişi öldü sayılamaz. herkez bide boş boş eşit yada diriler diyor cevap=ÖLÜLER 🙁 🙁

  16. hocam cevap belli tabiki ölüler ölüm 1 saniyede olan bir iş yalnız doğmak ise tam 9 ayda olan bir iş. şimdiye kadar kaç kişi öldü sayılamaz. herkez bide boş boş eşit yada diriler diyor cevap=ÖLÜLER 🙁 🙁

  17. Hocam ne zaman zeka sorunuz geliyor inşallah biran önce gelir🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟😟

  18. Esraaaa sana çoook katılıyorum seninle aynı fikirdeyiiim(agree)😂😂😂😂👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  19. Hocaaaaaaaam ama cevap ne zaman verilecek n’oooluuuuur😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

  20. Esa bir şeyi merak ediyorum bu işaret ne allah aşkına°•○●°•○● 👧👱👵●○•°●○

  21. Bazılarında gidip kankama yani aleyna ya gidip herkes üstüme geliyo siteye girip bana destek ol demişşşş

    • Biliyorsun değilmi senin bu attığın laflar bana sökmez , git seni kafaya takanlara at bu lafları, çünkü lafların beni ilgilendirmiyor ve boşa gidiyor .

  22. Tabi beni çekemediğin için Esrayı nasil düşürürüm diye düşünürken doğal olarak iftira atmak geldi aklına

  23. arkadaşlar bu bilgi sitesini kötü amaçla kullanacak olanlar bilgisayarı kapatsın mesela (ESMA) sussun yeter yaa bıktırdı birde cevap=ÖLÜLER canım öğreteyim hahaha

    • Nisacım parantez kullanacaksan doğru yerde kullanmalısın bi bak bakiyim parantezi atınca cümle değişiyomu degismiyomu hani bazen sen bana diyon ya Türkçede eşittir kullanılmaz o zaman sen bunu biliyorsan parantezide bilmelisin bana boş boş laf atacağına aç interneti parantez ne demektir ona bak ve bana söylediğine bak boş boş olduğunu o zaman anlarsın bide benden sana bi tavsiye bilmediğin şeylere ne karış nede kullan yoksa arada kalanda sen olursun boş boş konuşanda.

      • kızlar hepinize söylüyom bu sefer yorumlarınızı onaylamıyacam derdinizi okulda çözersiniz artık…..:):):)

    • O senin fikrin cevap ölüler diriler yada eşitlerdir sadece tek bilinen biz cevabı bilmiyoruz benim fikrim eşitler ve buna ne sen karisabilirsin nede başkaları ona göre konuş ve kavga etmek için konuşma NİSACIM bu kadar meraklı olma . Bak ben sana birsey öğrettim çok boş konuşuyorsun .

  24. Bence bazıları başkalarının açığını ortaya atıyor ama halbuki kendilerinin açığını bende biliyorum bence artık haddini bilsinler . Yoksa bende onu ortaya çıkarırımm!!😏😏 !!

  25. ooo ne ara gerçekler iftiraya dönüştü “ESRA” mantıklı cevaplar versen çok iyi olur ve kavga eden sensin ben değilim bence kendinle beni karıştırma çünkü ben sen değilim sende ben olamazsın bence kendin ol taklit etmeeee 😂😂gülünecek haldesinn !!!

  26. Bazılarının bende gerçekten bomba açıkları var o bazıları konuşmalarına ve hareketlerine dikkat etmesse o bomba her an patlayabilir

  27. Yoksa boyle olurlar 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 yoksa kimsenin yuzune cikacak yuzu kalmaz

  28. Kendini bişey zannetme birisinin seni tehdit etmesi için ne hasta olması nede tehdit edip doktora gitmesi gerekiyor sen kimsinki bizi doktora yonlendiriyorsun bence sen gidip doktora görünmelisin esra

  29. Sana bi tavsiye Damlacım bisi yazmadan once iki defa dusun oyle yaz cunku ben seninle tartismiyordum esma ile tartisiyodum ama ustune alinan sen oldun ve sen baslattin

  30. Dikkat et 😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏

  31. Bence artık bizle uğraşmayı bırak haddini aşıyorsun.Tabi okulda yüzüme karşı birşey söyleyemiyorsun ama siteye gelince dilin açılıyor artık senle uğraşmam SON KEZ DİYORUM BENLE UĞRAŞMAAAAAA!!!!!!!!!!

  32. Kızlar birbirinizin açıklıklarını biliyor olabilirsiniz ama bu açıklıkları örtmek yerine ortaya koyup bu konuyu konuşmanız hiçte iyi bişey deyil bence bu site artık çok sıkmaya başladı çünkü herkez birbirine laf atmaya başladı bu bilgi sitesini kötü amçlı kullanmiyalım lütfennnnnn 😊😊😊😊

    Kifayet’ten inciler 😂😂

  33. Yaaaa bence iki kişinin arası olan bir şeye birinin atlaması iyi birşey değil iki kişinin arasınsında bu arada herkesin açığı olabilir önemli olan da o açığı örtmektir 😐😐😐

  34. Canım benim benim ne yaptığım ne yazdığım seni ilgilendiren en son kişisin onun için benimle muhatap olmasan iyi olur tabi buna aklın erdiyse

  35. Kifayet bence sen onu arkadaşına (ESRA) ya söyle herzamanki gibi kendisi kavgayı başlatıyor ama onunla uğraşamiyacam

  36. Kifayet normalde karışmiyorsun ama bu konu seni ilgilendiriyor demek değilmi
    Günlük desem aklına gelirmi Yüsracim

  37. Ne günlüğü kimin günlüğü bilmece gibi konuşma yine ne işler karıştırıyorsun bilmiyorum ama ALLAH bilir yine ne iftira atacaksın.

  38. Ne var ki günlükte söylermisin.Madem iftira değil artık söyle ne yazdığını da her şey ortaya çıksın

  39. Hocam bugün size sorduk (soruyu ne zaman değiştireceksiniz diye) dedinizki bir iki ay sonra siteye girip değiştircem hocam KOSKOCA HAFTANİN SORUSUNUN ÜZERİNDEN TAM TAMİNA 4,5 ay geçti 😳😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😡😡😡

  40. Esra benim cevabım ölülerdi sen okulda bana cevabının ölüler olduğunu söyledin ya !!! Bende o yüzden sana katılıyorum yazdım ve esra yazmadım okula gelip sana söyliycektim ammmaaaaa …

CEVAP VER