Zeka Sorusu

188
2367
matematiksel zeka sorusu

Zeka Sorusu

 

1+4=5
2+5=12
3+6=21
8+11=?

SORU (?) İŞARETİ YERİNE HANGİ SAYI GELMELİ….
ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN…

188 Yorumlar

  1. Sütü çelik bir tencereye alın, kaynatın. Kaynatma sırasında 5-10 dakika karıştırarak sütü havalandırın. Süt kaynadıktan sonra altını kısın ve 15-20 dakika kısık ateşte, kaynamadan sıcaklığını koruyarak pişirmeye devam edin. Kaynattığınız sütü mayalamak istediğiniz kaba aktarın.
    Kaynatıp, ılınmaya bıraktığınız sütü mayalama ısısı için sık sık kontrol edin. Süte parmağınızı sokup 7’ye kadar saydığınızda eliniz sütün ısısına dayanıyorsa maya için uygun sıcaklık demektir.
    Bir kasede birkaç yemek kaşığı ılık sütle (maya için hazırladığınız sütten alabilirsiniz) karıştırdığınız oda ısısındaki yoğurdu, süte katın ve karıştırın.

  2. Cevap 40 çünkü sayıyı toplayıp üstündekinin cevabını ekliyoruz.2+5=7+5=12
    3+6=9+12=21 8+11=19+21=40

  3. Hocam cevap bence ben fikrimi değiştirdin söyle olur 1+4 =5 : 1×4+1=5 sayılar çarpıcı baştan sayılan eklenir ……………. böyle devam eder 8+11 = 8×11+8 =96 olur hocam ben doğru cevap verdim biliyorum en iyi açıklamayı ben yaptım !!!!!!!!!@

  4. hocam unutuldum mu ben?? O ZAMAN UNUTULMAMAK İÇİN BU HAFTA OKULA GELİRİM:):)YAZILI HAFTASI MORAL VERİRSİNİZ:))

  5. Seval abla bu arada senle hatice abla küsmüşsünüz önceki yıllar gabiş hocada sizi barıştırmış doğrumu

  6. Esracim sana bir şey diyeyim mum olmak kolay ama önce ışık saçma gerekir mum oldun diye hava atma ufledim mi ateşin söner bu da benden sana küçük bir tüyo canım

  7. Esra kullandığın sözcükler biraz dikkat et yada kullanma anlamlarını bil de konuş biraz terbiye ha bide papağan gibi tekrarlama bizde İnsanız cin veyetta hayvan değiliz seni anliyabiliyoruz 1 defa yaz yada gel sana öğretim sekerim

  8. Ayrıca şekerim ben ışığımı yeteri kadar saçıyorum ama gün gelir senin ışığın söner “buda benim meselem değil.”

  9. Aaaa bide bişey söylicem bu konuları yüz yüze niye konuşmuyosunuz burdan kavga ediyorsunuz ama okulda bir çıt etmiyosunuz(damlanur bircan)(esra sağlam)

  10. Benden daha zeki olsaydın okul bahcesindeki öğreciler ve hatta senin sınıfınaki Özlem ve diger kız dahil olmak uzere bana degil,sana Gabiş Hoca derste senden bahsediyo derdi . Ama malesef bana diyolar şekerim 😎😋😊☺

  11. Ama inş Gabiş hoca sizi barıştırmak yani siz barışmazsınız bizi barıştırıyo ama sizi barıştırmasın😕😕

  12. Canım benim bende 6 ya gidiyorum hemde. 6D sınıfına gidiyorum sen gectim diliyorsun ya aslında geçemedim sınıfta kaldın😎😎😎😛😛😛bence biraz düşün 🤔🤔🤔🤔🤔

  13. Canım Serap gelip Damla bana inanmıyo dedi bende git ona soyle diğer kız sen değilsin dedim inanmassa gelsin ben ona gereken aciklamayı yaparım diye de ekledim

  14. Hı bide meraktan kriz geçiririsin falan merakta kalma diğer kız dediğim adını bilmedigim icin yazmadim” CEMİLE “

  15. Damla esrarla hiç bir alakam yok bide esra ben sana damla bana inanmıyorum demedim sadece o kız benmiyim dedim canım😎😎😎

  16. nihayet bir sorunun da sonuna geldik

    sorumuzun cevabı 96

    sorumuza yine ilk cevap veren
    hatice Kübra ELVEREN
    Cemile BAYKUŞ
    Seval BARAN a huzurlarınızda teşekkür ediyorum

CEVAP VER